ADZ ඔන්ලයින් සාප්පු සවාරි ගියාට ස්තුතියි.
ඔබ ඔබේ මිලදී ගැනීම ගැන සම්පූර්ණයෙන්ම සෑහීමකට පත් නොවන්නේ නම්, අපි උදව් කිරීමට මෙහි සිටිමු
මුදල් ආපසු ගෙවීම සඳහා වන ඉල්ලීම පහත සඳහන් පරිදි ඉදිරිපත් කරන ලද ද්රව්ය ඉදිරිපත් කළ දිනයේ ඊළඟ ආසන්න දිනයට පෙර තැබිය යුතුය.
ඔබගේ මුදල් ආපසු ගෙවීමේ ඉල්ලීම අපට ලැබුණු පසු, අපි අදාළ වෙළඳ දැන්වීම පරීක්ෂා කරන්නෙමු. ඉල්ලීම ඉදිරිපත් කළ දින සිට වැඩ කරන දින 7ක් ඇතුළත ඉල්ලීම පරීක්ෂා කිරීමෙන් පසු ඔබේ මුදල් ආපසු ගෙවීමේ තත්ත්වය පිළිබඳව අපි ඔබට දැනුම් දෙන්නෙමු.
දැන්වීමේ පහත විස්තර ඇතුලත්ව ඉල්ලීම ලිඛිතව කළමනාකරු Adz, Watapita සහ Classified දෙපාර්තමේන්තුව වෙත ඉදිරිපත් කළ යුතුය.
වැඩිදුර පැහැදිලි කිරීම් සඳහා සහාය සඳහා අප හා සම්බන්ධ වීමට අපි නිර්දේශ කරමු: අපව අමතන්න
අපගේ මුදල් ආපසු ගෙවීමේ ප්රතිපත්තිය පිළිබඳව ඔබට කිසියම් ප්රශ්නයක් ඇත්නම්, කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න:
දුරකථන අංකයෙන්: +9 112 429 368 / 369
විද්යුත් තැපෑලෙන්: [email protected]
අපගේ වෙබ් අඩවියේ මෙම පිටුවට පිවිසීමෙන් : https://adz.lk/contact-us/
WhatsApp හි කතාබස් කිරීමට පහත අපගේ සම්බන්ධතා වලින් එකක් ක්ලික් කරන්න
සමාජ කතාබස් නොමිලේ, බාගත කර එය දැන් මෙතැනින් උත්සාහ කරන්න!