ආපසු ගෙවීමේ ප්රතිපත්තිය

ADZ ඔන්ලයින් සාප්පු සවාරි ගියාට ස්තුතියි.

ඔබ ඔබේ මිලදී ගැනීම ගැන සම්පූර්ණයෙන්ම සෑහීමකට පත් නොවන්නේ නම්, අපි උදව් කිරීමට මෙහි සිටිමු

  • ආපසු ගෙවීම්

    මුදල් ආපසු ගෙවීම සඳහා වන ඉල්ලීම පහත සඳහන් පරිදි ඉදිරිපත් කරන ලද ද්‍රව්‍ය ඉදිරිපත් කළ දිනයේ ඊළඟ ආසන්න දිනයට පෙර තැබිය යුතුය.

    ඔබගේ මුදල් ආපසු ගෙවීමේ ඉල්ලීම අපට ලැබුණු පසු, අපි අදාළ වෙළඳ දැන්වීම පරීක්ෂා කරන්නෙමු. ඉල්ලීම ඉදිරිපත් කළ දින සිට වැඩ කරන දින 7ක් ඇතුළත ඉල්ලීම පරීක්ෂා කිරීමෙන් පසු ඔබේ මුදල් ආපසු ගෙවීමේ තත්ත්වය පිළිබඳව අපි ඔබට දැනුම් දෙන්නෙමු.

    දැන්වීමේ පහත විස්තර ඇතුලත්ව ඉල්ලීම ලිඛිතව කළමනාකරු Adz, Watapita සහ Classified දෙපාර්තමේන්තුව වෙත ඉදිරිපත් කළ යුතුය.

    1. ඊමේල් රිසිට්පතේ මුද්‍රිත පිටපතක්
    2. එය www.adz.lk හි Adz මුද්‍රණ පිටපතෙහි පළ කර ඇත්නම් එහි මුද්‍රිත පිටපත
    3. චෙක්පතෙහි ජංගම ගිණුම් හිමියාගේ නම මුද්‍රණය කළ යුතුය
    4. ආපසු ගෙවීමේ ඉල්ලීම අනුමත කරන්නේ නම්, චෙක්පත් ගෙවීමක් ලෙස ශේෂය ආපසු ගෙවීම
    5. පරිශීලකයා විසින් නිශ්චිතව දක්වා ඇති දිනට දැන්වීම ප්‍රකාශ කිරීමට අපොහොසත් වුවහොත්, ADZ ඔන්ලයින් විසින් මුදල් ආපසු ලබා දීම වෙනුවට ඊළඟ ක්ෂණික ප්‍රකාශන දිනයේදී දැන්වීම ප්‍රකාශයට පත් කිරීමට අවශ්‍ය පියවර ගනු ඇත.

වැඩිදුර පැහැදිලි කිරීම් සඳහා සහාය සඳහා අප හා සම්බන්ධ වීමට අපි නිර්දේශ කරමු: අපව අමතන්න

  • අපව අමතන්න

අපගේ මුදල් ආපසු ගෙවීමේ ප්‍රතිපත්තිය පිළිබඳව ඔබට කිසියම් ප්‍රශ්නයක් ඇත්නම්, කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න:

 

දුරකථන අංකයෙන්: +9 112 429 368 / 369

විද්‍යුත් තැපෑලෙන්: [email protected]

අපගේ වෙබ් අඩවියේ මෙම පිටුවට පිවිසීමෙන් : https://adz.lk/contact-us/

ප්‍රකාශන හිමිකම © 2023 ලේක්හවුස්. සියලු හිමිකම් ඇවිරිණි. බලගන්වන්නේ SLT-DIGITAL විසිනි
×

ආයුබෝවන්!

WhatsApp හි කතාබස් කිරීමට පහත අපගේ සම්බන්ධතා වලින් එකක් ක්ලික් කරන්න

× උදව්?